This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Weź Milko na drogę i wygrywaj. SM MLEKPOL rusza z konkursem konsumenckim.

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.

Nowe, smukle kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go". Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są także jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM MLEKPOL jako propagator zdrowego stylu życia postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Do 24 września 2017 r. każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę", ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Jest ich aż 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne dedykowane różnym formom aktywności. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

Rund konkursowych jest 12. Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – dodaje Ewa Gromadzka.

Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania on-line opiera się o nośniki Rich Media w modelu Programmatic dostarczone przez Adform.

 

Święto Maślanki Mrągowskiej

Zapraszamy do Mrągowa, nad jezioro Czos. To tu będziemy świętować 20-lecie marki Maślanka Mrągowska. Pod hasłem Święto Maślanki Mrągowskiej 1 lipca(sobota), w trakcie corocznych Dni Mrągowa, od. godz.12.00 w wakacyjnej atmosferze mrągowskiej Ekomariny (ul. Jaszczurcza Góra 6) odbywać się będzie wielki otwarty, familijny piknik Mlekpolu. Nad samym jeziorem powstanie Miasteczko Maślanki Mrągowskiej, a w nim m.in.: koktajlowe show, porady dietetyka, warsztaty i pokazy kulinarne wraz z degustacją. W Strefie Dziecka dla najmłodszych przygotowano gry i zabawy plenerowe, warsztaty kulinarne i recyklingowe.

Wydarzenie poprowadzi znany i lubiany dziennikarz radiowy i telewizyjny – Krzysztof Jankowski Jankes.

 

 

OGŁOSZENIA Ogłoszenie o przetargu 03.07.2017

 

Nowość w portfolio producenta z Grajewa. SM MLEKPOL wprowadza krążki serowe do smażenia i grillowania


Spełniamy życzenia konsumentów, którzy ceniąc wysoką jakość naszych serów dopominali się ich wersji do grillowania - najbardziej popularnej formy przygotowania posiłków w okresie wiosenno – letnim. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Sposób przygotowywania sera z grilla Polacy podpatrzyli u Czechów i Słowaków. Mlekpolowskie krążki sera dojrzewającego do grillowania o naturalnym smaku powstały z najlepszego polskiego mleka.

W smaku kremowy, śmietankowy zgrillowany lub usmażony ser dojrzewający jest coraz bardziej popularną przekąską w menu nawet najbardziej wykwintnych przyjęć. Wiosną i latem używany jest jako dodatek do mięs i warzyw z grilla. Jest popularną zakąska do piwa a także coraz częściej zastępuje mięso w daniach obiadowych. – dodaje Ewa Gromadzka.

Krążki serowe do grillowania dostępne są w opakowaniach 200 g – 4 krążki po 50 g. Idealne porcje sprawdzą się także na grillach elektrycznych lub patelniach grillowych. Krążki serowe do grillowania można nabyć w sklepach, sieciach supermarketów i dyskontów.

 

 

Uczyć bawiąc.

Blisko 10 tysięcy dzieci bawiło się z Mlekpolem podczas trzech odsłon Dnia Dziecka 2017. Rozdano kilkadziesiąt tysięcy kartoników mleka smakowego Łaciate, jogurtów Milko i kilkanaście tysięcy mlecznych lodów.

Największym powodzeniem cieszyły się liczne zabawy i konkursy. Nie zabrakło warsztatów kulinarnych i ekologicznych. Organizatorzy nie zapomnieli także o ulubionych przez najmłodszych dmuchanych gigantycznych zjeżdżalniach, skoczniach i trampolinach. Spółdzielnia mleczarska z Grajewa zaprosiła najmłodszych do Zambrowa, Grajewa i podwarszawskiego Powsina. Dwa pierwsze wydarzenia: w Zambrowie i Grajewie miały charakter regionalny. Skierowane były do uczniów szkół podstawowych z powiatów zambrowskiego i grajewskiego, w większości dzieci producentów mleka. W Parku Kultury w Powsinie wydarzenie miało charakter otwarty. Mlekpol był jednym z współorganizatorów wielkiego Rodzinnego Pikniku z Radiem Kolor. Podstawowym celem wszystkich imprez było promowanie zdrowego stylu życia w tym, racjonalnego odżywiania, aktywności fizycznej i działań proekologicznych.

Zależy nam na przypomnieniu rodzicom i uświadomieniu dzieciom, że mleko jest zdrowe. Wierzymy, że edukacja przez zabawę przyniesie efekty. MLEKPOL jako propagator zdrowego, racjonalnego żywienia i zachowań proekologicznych chce w przystępny, czynny sposób pokazać także, że mleko to naturalna baza wielu smakołyków, które można przyrządzić samemu – stąd pomysł warsztatów kulinarnych. – mówiła tuż przed obchodami Dnia Dziecka, Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL.

Powiatowe Dni Dziecka z Mlekpolem to wydarzenie odbywające się od 9 lat z inicjatywy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. 31 maja na Stadionie Miejskim w Zambrowie festyn otworzył Edmund Borawski, Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Towarzyszył mu Jacek Werpachowski, dyrektor Zakładu Produkcji Mleczarskiej w Zambrowie. W przygotowanie pikniku włączyły się władze samorządowe powiatu zambrowskiego reprezentowane przez Starostę Zambrowskego Roberta Macieja Rosiaka, Burmistrza Miasta Zambrów Kazimierza Dąbrowskiego, Wójta Gminy Zambrów Jarosława Kosa oraz Wójta Gminy Kołaki Kościelne Sylwestra Jaworowskiego.

Dzień później w Grajewie na terenie grajewskiego Centrum Kultury kilka tysięcy dzieci tamtejszych szkół podstawowych usłyszało życzenia od włodarzy powiatu i miasta Grajewo, m.in. Starosty Powiatu Grajewskiego Zygmunta Kruszyńskiego, Wicestarosty Powiatu Grajewskiego Alicji Rutkowskiej, Zastępcy Burmistrza Miasta Grajewo Macieja Bednarko, Wójta Gminy Grajewo Stanisława Szleter. Serdeczności najmłodszym przekazali także Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM MLEKPOL oraz Józef Miszkiel, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej SM MLEKPOL.

- Zorganizowanie imprezy dla Was jawi się w naszym obowiązkiem. Wśród wszystkich tu bawiących się dzieci jest duża rzesza pociech naszych pracowników i producentów mleka. Z naszej strony jest to forma podziękowania za włożony trud i wysiłek przy produkcji i przetwarzaniu mleka.– witał dzieci Edmund Borawski, Prezes zarządu SM Mlekpol.

Podobnie jak w roku ubiegłym imprezę zaszczycił Leszek Hądzlik Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Do ostatniej chwili utrzymano w tajemnicy wyjątkowy moment – wręczanie Złotej Honorowej Odznaki Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka panu Prezesowi Edmundowi Borawskiemu, który w podziękowaniach podkreślał ogromną rolę producentów mleka i pracowników Spółdzielni, bez których sukces Mlekpolu nie byłby możliwy.

Ostatnim z trzech Dni Dziecka z Mlekpolem, był 4 czerwca. W podwarszawskim Powsinie podczas XX wielkiego Pikniku Rodzinnego Radia Kolor, SM Mlekpol otworzyła podwoje Mlecznej Zagrody pełnej niespodzianek. Odwiedzający ją mogli nauczyć się wydoić krowę, zrobić własnoręcznie masło i domowe lody. Stoisko producenta z Grajewa cieszyło się dużym zainteresowaniem. Dzieci a także ich opiekunowie bawili się doskonale przygotowując i smakując mleczne smakołyki. Nie zabrakło także zajęć plastycznych, na których najmłodsi mieli okazję własnoręcznie ozdobić swój kubek na mleko. Dzieci chętnie brały udział w grach i zabawach sportowych. Wizytę w Mlecznej Zagrodzie wieńczyły zrobieniem pamiątkowego zdjęcia w specjalnie przygotowanej do tego celu fotobudce.

 

 

SM MLEKPOL odsłania tajemnicę.

Producent z Grajewa zaskakuje konsumentów. Jak się okazuje firmą ukrywającą się za hasłem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego jest spółdzielnia mleczarska MLEKPOL, produktem - Maślanka Mrągowska.

Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.

Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy. – dodaje Ewa Gromadzka.

6 czerwca w Comfort Food Studio w warszawskich Koszykach odbyła się konferencja prasowa, podczas której ujawniono kolejne etapy kampanii, zaprezentowano film z kulisów jej powstawania, przedstawiono głównych jej bohaterów.

Prawdziwą gwiazdą konferencji była oczywiście Maślanka Mrągowska, o której prozdrowotnych właściwościach opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.

Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie. – informuje Anna Radowicka.

Wszechstronne zastosowanie kulinarne maślanki zaprezentował Julian Karewicz, szef kuchni, który podczas spotkania przygotował niebanalne menu z użyciem tego wyjątkowego produktu.

 

 

Mleczna zagroda pełna niespodzianek. SM MLEKPOL zaprasza dzieci do Powsina.

Jak wydoić krowę, zrobić własnoręcznie masło i domowe lody? Producent łaciatych wyrobów mleczarskich podzieli się tymi umiejętnościami ze wszystkimi odwiedzającymi Mleczną zagrodę podczas XX wielkiego pikniku rodzinnego Radia Kolor, w Parku Kultury w Powsinie już 4 czerwca od godz. 12.00.

 

Będzie się działo – zapewnia Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. W tym roku postanowiliśmy Światowy Dzień Mleka przedłużyć na Dzień Dziecka. Jesteśmy w trakcie kampanii promocyjnej mleka Łaciate Junior. Zależy nam na przypomnieniu rodzicom i uświadomieniu dzieciom, że mleko jest zdrowe. Wierzymy, że edukacja przez zabawę przyniesie efekty. W naszej mlecznej zagrodzie pojawią się modele krów naturalnej wielkości, które pomogą nam pokazać dzieciom, że mleko nie powstaje w supermarkecie lub kartonie. MLEKPOL jako propagator zdrowego, racjonalnego żywienia i zachowań proekologicznych chce w przystępny, czynny sposób pokazać także, że mleko to naturalna baza wielu smakołyków, które można przyrządzić samemu – stąd pomysł warsztatów kulinarnych. Nie zabraknie także gier i zabaw sportowych, zajęć ekologicznych uczących prawidłowej segregacji śmieci. Będzie można zrobić sobie bezpieczny tatuaż, zobaczyć pokazy iluzjonisty a na koniec uwiecznić te chwile na zdjęciu w naszej fotobudce – zaprasza Ewa Gromadzka.

SM MLEKPOL przygotowała mleczny poczęstunek. Każde z dzieci będzie mogło posilić się mlekiem Łaciatym w wybranym, ulubionym smaku: czekolady, banana, truskawki bądź wanilii.

Organizatorem imprezy jest Radio Kolor. Piknik startuje w samo południe 4 czerwca

w Parku Kultury w Powsinie.

 

 

Mleko i śmietanka z Podlasia zachwyca Chińczyków. Wyroby UHT od SM MLEKPOL przebojem targów SIAL w Szanghaju.

 

 

 

Kolejne bestsellery Spółdzielni Mleczarskiej z Grajewa. Po ubiegłorocznym sukcesie mleka do spieniania Milattte producent marki Łaciate podbija kraj środka mlekiem smakowym i śmietankami UHT.

Na stoisku Mlekpolu jak zwykle prezentujemy bogatą ofertę produktową. Jest mleko i śmietanki UHT w pełnej gamie tłuszczowej, mleko smakowe w specjalnych gift boxach dla dzieci, wyborne masło extra i nowość - ser mozzarella. W tym roku największym uznaniem kontrahentów cieszą się mleko smakowe i naturalne w opakowaniu 200ml dla dzieci, spakowane w specjalny gift box. i śmietanki UHT. Zainteresowanie tym asortymentem przerosło nasze oczekiwania. – mówi w korespondencji z Szanghaju, Małgorzata Cebelińska, kierownik Działu Handlu Zagranicznego SM MLEKPOL.

Targi Sial China trwają od 15 do 19 maja. Jest to jedno z największych wydarzeń sektora rolno-spożywczego. SM MLEKPOL gości na nich już po raz piąty.

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL jest pierwszym w Polsce producentem mleka UHT, do dziś liderem w tej kategorii. Sławą mleku UHT dorównują śmietanki producenta z Grajewa. Ich udział w rynku sięga aż 53%.

 

 

Mleko pełne energii. Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior od SM MLEKPOL.

Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii" producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.

Hasło reklamowe ma podwójne znaczenie. Łaciate Junior jest mlekiem pełnym bo po pierwsze, ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu mlecznego. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Po drugie, spełnia niebagatelną w rozwoju młodych organizmów rolę dostarczyciela zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii. Łaciate Junior ma fantastyczny, kremowy smak co doceniają także dorośli konsumenci. – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Nie przypadkowo wybraliśmy czas promocji mleka dla najmłodszych. 25 maja przypada Światowy Dzień Mleka. W tym roku postawiliśmy na dziecięcych konsumentów. Chcemy nie tylko przypomnieć o produkcie ale także w przyjazny sposób rozpocząć edukację o pochodzeniu mleka, jego właściwościach i możliwościach wykorzystania. Kampania promocyjną to jeden z elementów. W tej chwili trwają ostatnie przygotowania do Dni Dziecka z Mlekpolem podczas, których czeka najmłodszych i ich opiekunów wiele atrakcji i dawka mlecznej wiedzy. – dodaje Ewa Gromadzka.

Spoty sponsorskie przygotowane przez agencje M5, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych. Na ulicach największych miast Polski pojawią się także bilboardy promujące Łaciate Junior autorstwa agencji Creativa Design

 

 

Smak i zdrowie czyli przyjemne z pożytecznym

Maślanka Mrągowska od SM MLEKPOL bez syropu glukozowo - fruktozowego.

To kolejny wyrób SM MLEKPOL, z którego wyeliminowaliśmy syrop glukozowo - fruktozowy. Podobnie jak w przypadku jogurtów Milko, serków homogenizowanych Rolmlecz czy serków wiejskich Łaciatych z dodatkiem owoców, słodycz Maślankom Mrągowskim oddadzą wyłącznie owoce i cukier. Warto pamiętać, że maślanka, to jeden z bardziej wartościowych tradycyjnych napojów fermentowanych. Nie zapominajmy o tym, szczególnie w okresie wiosenno - letnim kiedy częściej uzupełniamy płyny oraz szukamy lekkich przekąsek. SM MLEKPOL poleca połączyć przyjemne z pożytecznym i sięgnąć właśnie po Maślanki Mrągowskie.- mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie.

Marka Maślanka Mrągowska ulepszyła nie tylko skład. Już w maju w sklepach pojawią się kartony maślanek w nowej szacie graficznej.

Mazurski krajobraz z kartonów Maślanki Mrągowskiej absolutnie nie znika. Uspójniliśmy i unowocześniliśmy logo marki. Jest bardziej wyraziste i czytelne. Klimat beztroskich wakacji kojarzących się z Mazurami i orzeźwiającą maślanką – także został podkreślony graficznie. – dodaje Ewa Gromadzka.

Nowych, ulepszonych Maślanek Mrągowskich można spodziewać się w sklepach już w maju. Dotychczasowe produkty linii będę także sprzedawane – do wyczerpania zapasów.

 

 
Więcej artykułów…