This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

SM MLEKPOL ponownie na branżowym podium. Teraz walczy o głosy konsumentów.


Prestiżowe Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food 2017 dla Chłodnika Warzywnego MLEKPOL i serka śmietankowego Łaciatego z suszonymi pomidorami. To nie koniec rywalizacji. Trwa głosowanie w plebiscycie o Złoty Medal - Wybór Konsumentów. Przyłącz się!

Zagłosuj na produkty SM MLEKPOL. Sąd Konkursowy Złotego Medalu MTP na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD 2017 pod przewodnictwem Prof. dr hab. inż. Henryka Jelenia z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu, przyznał w głosowaniu tajnym Złote Medale MTP. Dwa z nich przypadły naszym wyrobom. Teraz Ty możesz oddać swój głos i wskazać najsmaczniejszy produkt. Chłodnik warzywny MLEKPOL oraz Serek Śmietankowy Łaciaty z suszonymi pomidorami zasługują na Twój głos. To proste i nic nie kosztuje!

Na stronie http://zlotymedal.mtp.pl/pl/wybor_konsumentow-glosowanie/242/ wystarczy odnaleźć swojego faworyta i oddać swój głos! Polecamy zapoznanie się z regulaminem głosowania: http://zlotymedal.mtp.pl/pl/wybor_konsumentow/regulamin_glosowania/

Głosować można do 30 października 2017 r.

 

Cztery razy więcej przyjemności. Kultowy serek homogenizowany w nowym funkcjonalnym opakowaniu.


SM MLEKPOL wprowadza serek o smaku waniliowym Rolmlecz w poczwórnej porcji.

Znany od kilku pokoleń serek z krówką zawsze był hitem sprzedaży w swojej kategorii. Od kilkunastu miesięcy zainteresowanie konsumentów tym produktem jeszcze wzrosło. Bardzo nas to cieszy. Konsumenci w uwagach do nas zwykle prosili abyśmy nic w ich ulubionym serku nie zmieniali. Pojawiła się jednak prośba o wielopak. Spełniliśmy ją, i już w sprzedaży pojawiły się pierwsze czteropaki serka homogenizowanego Rolmlecz o smaku waniliowy - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Serek Rolmlecz nie zawiera sztucznych dodatków i konserwantów. Unikalna receptura i technologia produkcji czyni go niepowtarzalnym na rynku. To zdrowa, pełnowartościowa przekąska, znakomita baza deserów, wyśmienity dodatek do owoców, ciast i naleśników. Teraz serki homogenizowane Rolmlecz o smaku waniliowym dostępne są także w wygodnym poczwórnym opakowaniu w 4 porcjach po 150 g.

W ofercie marki Rolmlecz znajdziemy także serki homogenizowane: waniliowy z laską wanilii, naturalny, truskawkowy i poznański.

 

 

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL wybudowała miasteczko. Nad jeziorem Czos powstało wyjątkowe miejsce.



Moc atrakcji, przednia zabawa, pyszny poczęstunek a wszystko w bajecznych okolicznościach przyrody! Tak marka Maślanka Mrągowska obchodziła 20 lecie istnienia na rynku. W specjalnie powstałym z tej okazji Miasteczku Maślanki Mrągowskiej w pierwszą sobotę lipca, w trakcie corocznych Dni Mrągowa, na terenie mrągowskiej Ekomariny odbył się wielki otwarty, familijny piknik Mlekpolu.

Wydarzenie zaszczycili swą obecnością włodarze powiatu, gminy i miasta Mrągowo. Obchody jubileuszu Maślanki Mrągowskiej otworzyli: Burmistrz miasta Mrągowo, Otolia Siemienic oraz Prezes Zarządu SM MLEKPOL, Edmund Borawski.

- Mam nadzieję, że Święto Maślanka Mrągowskiej na stałe wpisze się w kalendarz wydarzeń w naszym mieście – deklarowała Burmistrz Siemieniec.

Inauguracyjny toast Maślanką Mrągowską wznieśli także starosta powiatu mrągowskiego Antoni Karaś i dyrektor ZPM Mrągowo, Marcin Piwowarczyk.

Przybyli na urodziny goście mogli m.in.: stworzyć swój wymarzony maślankowy koktajl, skorzystać z porad dietetyka, wziąć udział w warsztatach taneczno – sportowych i pokazach gotowania na żywo. W specjalnej Strefie Dziecka dla najmłodszych przygotowano gry i zabawy plenerowe, warsztaty kulinarne, plastyczne i recyklingowe.

Dla wszystkich uczestników urodzin Maślanki Mrągowskiej gotował Marcin Budynek -jeden z najbardziej uznanych polskich szefów kuchni, założyciel Akademii Kulinarnej oraz Klubu Szefów Kuchni. Jego pokazy kulinarne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Goście pikniku mieli niepowtarzalną okazję nauczyć się jak przygotować wyjątkowe placuszki na maślance, maślankowe mohito czy grillowaną pierś z kurczaka macerowaną w maślance.

Wydarzenie dopełniły rozmowy z gośćmi specjalnymi. Plenerowe studio odwiedzili m.in. prof. Andrzej Babuchowski, Prezes Instytutu Innowacji Przemysłu Mleczarskiego, twórcy pierwszej mrągowskiej maślanki Zdzisław Marcinkowski, Anna Pichała i Tadeusz Szczęsny. O swoim udziale w niezwykłej kampanii „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego", której bohaterką jest Maślanka Mrągowska opowiedzieli jej ambasadorowie, pracownicy SM MLEKPOL: Teresa Kossakiewicz, Agnieszka Skrzyńska, Marta Loch i Dariusz Choromański.

Wydarzenie prowadził znany i lubiany dziennikarz radiowy i telewizyjny – Krzysztof Jankowski Jankes.

 

 

Weź Milko na drogę i wygrywaj. SM MLEKPOL rusza z konkursem konsumenckim.

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.

Nowe, smukle kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go". Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są także jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM MLEKPOL jako propagator zdrowego stylu życia postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Do 24 września 2017 r. każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę", ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Jest ich aż 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne dedykowane różnym formom aktywności. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

Rund konkursowych jest 12. Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – dodaje Ewa Gromadzka.

Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania on-line opiera się o nośniki Rich Media w modelu Programmatic dostarczone przez Adform.

 

Święto Maślanki Mrągowskiej

Zapraszamy do Mrągowa, nad jezioro Czos. To tu będziemy świętować 20-lecie marki Maślanka Mrągowska. Pod hasłem Święto Maślanki Mrągowskiej 1 lipca(sobota), w trakcie corocznych Dni Mrągowa, od. godz.12.00 w wakacyjnej atmosferze mrągowskiej Ekomariny (ul. Jaszczurcza Góra 6) odbywać się będzie wielki otwarty, familijny piknik Mlekpolu. Nad samym jeziorem powstanie Miasteczko Maślanki Mrągowskiej, a w nim m.in.: koktajlowe show, porady dietetyka, warsztaty i pokazy kulinarne wraz z degustacją. W Strefie Dziecka dla najmłodszych przygotowano gry i zabawy plenerowe, warsztaty kulinarne i recyklingowe.

Wydarzenie poprowadzi znany i lubiany dziennikarz radiowy i telewizyjny – Krzysztof Jankowski Jankes.

 

 

OGŁOSZENIA Ogłoszenie o przetargu 03.07.2017

 

Nowość w portfolio producenta z Grajewa. SM MLEKPOL wprowadza krążki serowe do smażenia i grillowania


Spełniamy życzenia konsumentów, którzy ceniąc wysoką jakość naszych serów dopominali się ich wersji do grillowania - najbardziej popularnej formy przygotowania posiłków w okresie wiosenno – letnim. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Sposób przygotowywania sera z grilla Polacy podpatrzyli u Czechów i Słowaków. Mlekpolowskie krążki sera dojrzewającego do grillowania o naturalnym smaku powstały z najlepszego polskiego mleka.

W smaku kremowy, śmietankowy zgrillowany lub usmażony ser dojrzewający jest coraz bardziej popularną przekąską w menu nawet najbardziej wykwintnych przyjęć. Wiosną i latem używany jest jako dodatek do mięs i warzyw z grilla. Jest popularną zakąska do piwa a także coraz częściej zastępuje mięso w daniach obiadowych. – dodaje Ewa Gromadzka.

Krążki serowe do grillowania dostępne są w opakowaniach 200 g – 4 krążki po 50 g. Idealne porcje sprawdzą się także na grillach elektrycznych lub patelniach grillowych. Krążki serowe do grillowania można nabyć w sklepach, sieciach supermarketów i dyskontów.

 

 

Uczyć bawiąc.

Blisko 10 tysięcy dzieci bawiło się z Mlekpolem podczas trzech odsłon Dnia Dziecka 2017. Rozdano kilkadziesiąt tysięcy kartoników mleka smakowego Łaciate, jogurtów Milko i kilkanaście tysięcy mlecznych lodów.

Największym powodzeniem cieszyły się liczne zabawy i konkursy. Nie zabrakło warsztatów kulinarnych i ekologicznych. Organizatorzy nie zapomnieli także o ulubionych przez najmłodszych dmuchanych gigantycznych zjeżdżalniach, skoczniach i trampolinach. Spółdzielnia mleczarska z Grajewa zaprosiła najmłodszych do Zambrowa, Grajewa i podwarszawskiego Powsina. Dwa pierwsze wydarzenia: w Zambrowie i Grajewie miały charakter regionalny. Skierowane były do uczniów szkół podstawowych z powiatów zambrowskiego i grajewskiego, w większości dzieci producentów mleka. W Parku Kultury w Powsinie wydarzenie miało charakter otwarty. Mlekpol był jednym z współorganizatorów wielkiego Rodzinnego Pikniku z Radiem Kolor. Podstawowym celem wszystkich imprez było promowanie zdrowego stylu życia w tym, racjonalnego odżywiania, aktywności fizycznej i działań proekologicznych.

Zależy nam na przypomnieniu rodzicom i uświadomieniu dzieciom, że mleko jest zdrowe. Wierzymy, że edukacja przez zabawę przyniesie efekty. MLEKPOL jako propagator zdrowego, racjonalnego żywienia i zachowań proekologicznych chce w przystępny, czynny sposób pokazać także, że mleko to naturalna baza wielu smakołyków, które można przyrządzić samemu – stąd pomysł warsztatów kulinarnych. – mówiła tuż przed obchodami Dnia Dziecka, Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL.

Powiatowe Dni Dziecka z Mlekpolem to wydarzenie odbywające się od 9 lat z inicjatywy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. 31 maja na Stadionie Miejskim w Zambrowie festyn otworzył Edmund Borawski, Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Towarzyszył mu Jacek Werpachowski, dyrektor Zakładu Produkcji Mleczarskiej w Zambrowie. W przygotowanie pikniku włączyły się władze samorządowe powiatu zambrowskiego reprezentowane przez Starostę Zambrowskego Roberta Macieja Rosiaka, Burmistrza Miasta Zambrów Kazimierza Dąbrowskiego, Wójta Gminy Zambrów Jarosława Kosa oraz Wójta Gminy Kołaki Kościelne Sylwestra Jaworowskiego.

Dzień później w Grajewie na terenie grajewskiego Centrum Kultury kilka tysięcy dzieci tamtejszych szkół podstawowych usłyszało życzenia od włodarzy powiatu i miasta Grajewo, m.in. Starosty Powiatu Grajewskiego Zygmunta Kruszyńskiego, Wicestarosty Powiatu Grajewskiego Alicji Rutkowskiej, Zastępcy Burmistrza Miasta Grajewo Macieja Bednarko, Wójta Gminy Grajewo Stanisława Szleter. Serdeczności najmłodszym przekazali także Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM MLEKPOL oraz Józef Miszkiel, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej SM MLEKPOL.

- Zorganizowanie imprezy dla Was jawi się w naszym obowiązkiem. Wśród wszystkich tu bawiących się dzieci jest duża rzesza pociech naszych pracowników i producentów mleka. Z naszej strony jest to forma podziękowania za włożony trud i wysiłek przy produkcji i przetwarzaniu mleka.– witał dzieci Edmund Borawski, Prezes zarządu SM Mlekpol.

Podobnie jak w roku ubiegłym imprezę zaszczycił Leszek Hądzlik Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Do ostatniej chwili utrzymano w tajemnicy wyjątkowy moment – wręczanie Złotej Honorowej Odznaki Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka panu Prezesowi Edmundowi Borawskiemu, który w podziękowaniach podkreślał ogromną rolę producentów mleka i pracowników Spółdzielni, bez których sukces Mlekpolu nie byłby możliwy.

Ostatnim z trzech Dni Dziecka z Mlekpolem, był 4 czerwca. W podwarszawskim Powsinie podczas XX wielkiego Pikniku Rodzinnego Radia Kolor, SM Mlekpol otworzyła podwoje Mlecznej Zagrody pełnej niespodzianek. Odwiedzający ją mogli nauczyć się wydoić krowę, zrobić własnoręcznie masło i domowe lody. Stoisko producenta z Grajewa cieszyło się dużym zainteresowaniem. Dzieci a także ich opiekunowie bawili się doskonale przygotowując i smakując mleczne smakołyki. Nie zabrakło także zajęć plastycznych, na których najmłodsi mieli okazję własnoręcznie ozdobić swój kubek na mleko. Dzieci chętnie brały udział w grach i zabawach sportowych. Wizytę w Mlecznej Zagrodzie wieńczyły zrobieniem pamiątkowego zdjęcia w specjalnie przygotowanej do tego celu fotobudce.

 

 

SM MLEKPOL odsłania tajemnicę.

Producent z Grajewa zaskakuje konsumentów. Jak się okazuje firmą ukrywającą się za hasłem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego jest spółdzielnia mleczarska MLEKPOL, produktem - Maślanka Mrągowska.

Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.

Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy. – dodaje Ewa Gromadzka.

6 czerwca w Comfort Food Studio w warszawskich Koszykach odbyła się konferencja prasowa, podczas której ujawniono kolejne etapy kampanii, zaprezentowano film z kulisów jej powstawania, przedstawiono głównych jej bohaterów.

Prawdziwą gwiazdą konferencji była oczywiście Maślanka Mrągowska, o której prozdrowotnych właściwościach opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.

Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie. – informuje Anna Radowicka.

Wszechstronne zastosowanie kulinarne maślanki zaprezentował Julian Karewicz, szef kuchni, który podczas spotkania przygotował niebanalne menu z użyciem tego wyjątkowego produktu.

 

 

Mleczna zagroda pełna niespodzianek. SM MLEKPOL zaprasza dzieci do Powsina.

Jak wydoić krowę, zrobić własnoręcznie masło i domowe lody? Producent łaciatych wyrobów mleczarskich podzieli się tymi umiejętnościami ze wszystkimi odwiedzającymi Mleczną zagrodę podczas XX wielkiego pikniku rodzinnego Radia Kolor, w Parku Kultury w Powsinie już 4 czerwca od godz. 12.00.

 

Będzie się działo – zapewnia Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. W tym roku postanowiliśmy Światowy Dzień Mleka przedłużyć na Dzień Dziecka. Jesteśmy w trakcie kampanii promocyjnej mleka Łaciate Junior. Zależy nam na przypomnieniu rodzicom i uświadomieniu dzieciom, że mleko jest zdrowe. Wierzymy, że edukacja przez zabawę przyniesie efekty. W naszej mlecznej zagrodzie pojawią się modele krów naturalnej wielkości, które pomogą nam pokazać dzieciom, że mleko nie powstaje w supermarkecie lub kartonie. MLEKPOL jako propagator zdrowego, racjonalnego żywienia i zachowań proekologicznych chce w przystępny, czynny sposób pokazać także, że mleko to naturalna baza wielu smakołyków, które można przyrządzić samemu – stąd pomysł warsztatów kulinarnych. Nie zabraknie także gier i zabaw sportowych, zajęć ekologicznych uczących prawidłowej segregacji śmieci. Będzie można zrobić sobie bezpieczny tatuaż, zobaczyć pokazy iluzjonisty a na koniec uwiecznić te chwile na zdjęciu w naszej fotobudce – zaprasza Ewa Gromadzka.

SM MLEKPOL przygotowała mleczny poczęstunek. Każde z dzieci będzie mogło posilić się mlekiem Łaciatym w wybranym, ulubionym smaku: czekolady, banana, truskawki bądź wanilii.

Organizatorem imprezy jest Radio Kolor. Piknik startuje w samo południe 4 czerwca

w Parku Kultury w Powsinie.

 

 
Więcej artykułów…